Het hoogtepunt in dit jaar was ongetwijfeld de deelname van onze vereniging op 6 december aan het door de Kapel van de Koninklijke Luchtmacht geïnitieerde concert op Luchtmachtbasis “De Peel” onder het motto: ‘Young musicians spread their wings’. Een bijzonder concert waarmee de Koninklijke Luchtmacht erin hoopte te slagen een positieve bijdrage te leveren aan de bevordering van de populariteit onder jongeren van de blaasmuziek. Tezamen met een aantal jeugdorkesten uit Noord- en Midden-Limburg en de Kapel van de Koninklijke Luchtmacht werd een megaorkest o.l.v. Maarten Rijs gevormd dat voor maar liefst 800 enthousiaste toehoorders (waaronder een aantal prominente gasten) een spetterend optreden verzorgde; een geweldige muzikale happening voor onze (jonge) muzikanten om nooit meer te vergeten!